Mech
Nový pronajímatel? Zvýšení nájemného? Dnes už ne, gentrifikátore. Tuca a Bertie se potýkají se záhadným novým správcem nemovitosti, zatímco Speckle spěchá s dokončením stavby svého vysněného domu.