Bod, z něhož není návratu
Zatímco se SVN připravuje na velký charitativní víkend, Jackie se rozhoduje o své budoucnosti v televizi. Když vyjde najevo Joannina lež, Beth Anne a Darcy se zaměří na Perryho.