Umělé květiny
Joanna se pokusí svou lež odvolat, ale vzbudí příliš velkou pozornost. SVN slaví Jackieino třicáté výročí a Patricia nechce, aby tato charismatická hvězda ve vysílání prozradila pravdu o svém osobním životě.