Olga, Stribor a Nikolaj dorazí na rybářskou loď s pytlem peněz, ale najdou odemčené dveře a mrtvého Viktora. Nikolaj křičí na Olgu, aby uprchla, když je i on střelen do zad. Olga a Stribor nyní musí utíkat jako o život.