Dívka se utopí v řece Drávě v chorvatském Osijeku. Nic nenasvědčuje násilné smrti, ale oběť byla mladá, těhotná a nikdo ji neznal. Policejní inspektor Vladimir se snaží zjistit, zda šlo o nehodu, nebo o vraždu.