Stribor se spojí s šéfem policie a sepíše zprávu, která naznačuje, že by v případu mohl být zapleten Kozul. To policii pomáhá, veřejné mínění je jí nakloněno a čím hlouběji se Vladimir noří do vyšetřování, tím je pravděpodobnější, že pachatelem je Kozul.