Anita a Jacek jsou manželé. Zpočátku zamilovaní partneři, kteří byli ve všem zajedno, se však ztratili jeden druhému ve víru traumat z minulosti, a nedostatek otevřenosti a upřímnosti nakonec vyústil v jejich odloučení.