Zavrhnutý
Superman požádá superintendenta Andresona, aby prošetřil případ Ally Allstonové, a Lois se dozví zprávu, která ji rozruší. Lani pomáhá ve spravedlivém boji. Jordan se stále zlobí na Jonathana, že lhal v jeho prospěch.