Bizarní světová válka
Vyčerpaná Lois bdí nad Supermanovým nemocničním lůžkem. Jonathan a Jordan si dělají starosti o svého otce, který se nyní zdá být lidštější než kdy dřív. John Henry a Natalie se spojí, aby našli nejlepší způsob, jak se ubránit schopnostem Ally Allstonové.