Cesta k inverzi
Lois se společně s Chrissy snaží najít svou sestru Lucy. Jonathan a Jordan jsou stále více znepokojeni, protože Clarkovy bolestivé vize pokračují. Lana a Kyle snídají se Sarah a mluví o její nadcházející oslavě patnáctých narozenin.