Důvěřuj procesu
Ava se snaží přizpůsobit novému životu, zatímco Deborah pokračuje v přípravě nového materiálu pro turné, ovšem s rozporuplnými výsledky. Tváří v tvář náhlé prázdnotě života bez Wilsona učiní Marcus ukvapené rozhodnutí.