Tady poteče krev
Deborah se nemůže dočkat, až na turné vyzkouší nový materiál, a Ava se bojí následků svých zdrcujících e-mailů. Jimmy se snaží zmírnit škody, ale situace s Kaylou má na oba špatný vliv.