Franklin se snaží zdůraznit, že když zaměstnanec překročí hranici, je na prvním místě obchod. Teddy a Matt se setkávají s nečekanou společností, když se snaží vrátit svůj podnik do správných kolejí. Lucia a Gustavo učiní nabídku.