Franklin se musí vypořádat se svou minulostí, aby získal zpět ukradené zboží. Teddy a Matt cestují do Střední Ameriky. Lucia a Gustavo mají v patách La Fuerzu a snaží se najít jedinou věc, která je může zachránit.