Zhoršující se nálada v gangu přiměje Franklina, aby podnikl kroky k zajištění loajality. Lucia se po dramatickém setkání začíná uvolňovat, ale její soucit je možná nemístný. Teddy je konfrontován s hříchy minulosti.