Závěrečný díl. Před rozhodujícím momentem jeho kariéry Richard učiní překvapivý objev, díky němuž se celý Pied Piper ocitne v závodu s časem, aby předvedl ten největší trik, jaký kdy Silicon Valley spatřilo.