Richard, Dinesh, Gilfoyle a Jared čelí dosud největší výzvě, zatímco velká událost testuje schopnosti PiperNetu. Vzhledem k nečekané přítomnosti Laurie se obávají sabotáže. Monica mezitím zjistí, že Jian-Yang zneužívá Pied Piper ve svůj vlastní prospěch.