Richard se dozvídá, že jeho slib nesbírat v Pied Piperu data uživatelů je v ohrožení. Jaredovi se stýská po funkci Richardovy pravé ruky a rozhodne se znovu navštívit hackerskou ubytovnu. Gilfoyle se s Dineshem začíná vypořádávat kreativním způsobem.