Převod podílu
Erlich se zdráhá vyložit karty na stůl před Richardem, který je nucen volit mezi jejich přátelstvím a budoucností společnosti. Jaredův nový kousek oděvu s logem Pied Piperu udělá dojem a rozdělí Dineshe s Gilfoylem. Gavin stojí před životními změnami.