Meinertzhagenova brašna
Tváří v tvář pochmurné budoucnosti nové obchodní agendy Pied Piperu se Richard pokusí obrátit na Laurie s žádostí o pomoc. Gilfoyle se dobrovolně nechá bombardovat nabídkami náborářů. Dinesh na sebe svým nevkusným nákupem upoutá nežádoucí pozornost.