Prázdné křeslo
Richard je nervózní z toho, co Laurie hodlá udělat s jeho firmou, a rozhodne se vzít celou záležitost do vlastních rukou. Dinesh, Gilfoyle a Jared se v rámci snižování nákladů pustí do vyklízení kanceláří.