Rozhodčí řízení
Poté, co se Pied Piper a Hooli rozhodnou vyřešit svůj spor v závazné arbitráži, se Erlich dožaduje předvolání. Hlavoun zjišťuje, že má podporu, a Richard řeší morální dilema, neboť mu dochází, že by mohla Hooli se svou žalobou klidně uspět.