Ženské problémy
Mezitím, co se Richard s Erlichem do krve hádají kvůli přijetí nové posily, Dinesh s Gilfoylem pojmou podezření, že má jejich potenciální budoucí kolegyně, kterou na volné místo doporučili, zálusk na vyšší plat.