Dva dny Kondora
Závěrečný díl. Zatímco chlapci čekají na verdikt o osudu Pied Piperu, nenadálá dramatická událost zamává se sledovaností jejich živého přenosu a chlapci se nyní musejí poprat s tím, aby dali všechno zase dohromady - a to doslova.