Míč slávy
Tom a Jerry objeví Rickův sběratelský baseballový míček. Tom se ho nemá ani dotknout, ale díky Jerryho lumpárnám se míček zakutálí. Kluci ho pak honí po sousedství, ale nakonec se jim vždycky ztratí.