Domácí fitko
Obézní Jerry začne cvičit v domácí tělocvičně, kterou mu věnoval bratranec Muscles. A Tom, aby nezůstal pozadu, začne posilovat taky, což vede k impozantní bitvě mezi kocourem a myší.