Hipsterská náplava
Do sousedství se nastěhuje hipsterská kočka, jejíž bezstarostné postoje a chování si Tom a ostatní pouliční kočky brzy osvojí. Naštvaný Jerry se rozhodne ukončit všechny jejich hloupé nesmysly.