Od Shaquilla k Shaqovi
Shaquille O'Neal byl vychován ve vojenské rodině a vyrostl z něj neúnavný středoškolský a vysokoškolský hráč. V roce 1992 se stal první volbou v draftu NBA. Vybral si ho tým Orlando Magic.