Síla ženského sexu
Je košer zneužívat svou sexualitu pro zábavu a zisk? Poté, co Carrie narazí na svou známou, začne jí závidět její oslnivé sexuální schopnosti. Slavný malíř požádá Charlottu, aby mu dělala modelku pro jeho nejnovější dílo.