Zátoka zadaných sviní
Existuje tajná studená válka mezi zadanými a svobodnými? Carrie navštíví dům jednoho páru – ale je vykázána manželem a požádána, aby odešla. Protože Miranda nemá přítele, její právnická firma má podezření, že by mohla být lesbička.