Selena + Adrienne Cheatham
Uznávaná newyorská šéfkuchařka Adrienne Cheathamová vtáhne Selenu do světa francouzské kuchyně ambiciózní snídaní: pošírovaným lososem s krupicí, přelitým čerstvou holandskou omáčkou.