Selena + Gordon Ramsay
Legendární šéfkuchař Gordon Ramsay připravuje pro Selenu svou vůbec první soukromou lekci vaření. Zvládne při přípravě steaku, smažených hřebenatek a náročnějšího menu držet krok s jeho rychlými pokyny?