Selena + DeVonn Francis
Umělec, aktivista a šéfkuchař DeVonn Francis připraví se Selenou vynikající jamajské jídlo. Flambovaný banánový dort a pečený chňapal s banánovými listy. Pokazí její zranění celý oběd?