Vlk samotář a mládě
Harper, Eric a Rishi se spojí, aby se představili konkurenčním bankám. Když se Yasmin připravuje na první schůzku s klientem v nové funkci, zaplete se do ošemetné záležitosti ve společnosti Pierpoint. Gus pomáhá Leovi s podnikem.