Kuchyňská sezóna
Harper se dozví, že Yasmin a Jackie jedou do Berlína, a snaží se získat pozvání, a to nejen z obchodních důvodů. Aurora dostane šanci pracovat ve státní správě a nabídne Gusovi místo ve svém týmu.