Zlatíčka pro každého
Po zvážení možnosti obnovení procesu stojí třiasedmdesátiletý Michael před rozhodnutím, které mu změní život. Martha a Margaret odhalí dlouho skrývaná tajemství a Sophie učiní zásadní objev.