Červená v zubech a pařátech
V roce 2006 přichází Sophie s novou nepravděpodobnou teorií o noci, kdy Kathleen zemřela. V roce 2017 Michael zvažuje, zda se vzdát svých zásad, aby znovu získal svobodu.