Kdo hledá…
Když se v márnici objeví tělo s nápadně podobnými zraněními, Sophie se dál snaží zjistit, co se Kathleen stalo. Marta se mezitím rozhodne čelit své minulosti, a to i přes Margaretin nesouhlas.