Na Divokém západě
Poté, co je vystavena vesmírné mlze, se Liz ocitá v horečnatém snu, v němž bojuje o záchranu svého i Maxova života. Michael odhalí tajemství, které Rosa skrývala o svém bývalém protivníkovi.