Ruce
Jonesova hrozba pominula a v poklidném Roswellu se Liz věnuje výuce, zatímco Max pomáhá svému starému parťákovi vyřešit sérii bankovních loupeží. Páry jsou šťastné, ale náhlá bouřka všechny zneklidní.