Iemosovi se podaří osvobodit a uprchnout do Gabie, kde konečně najde Wirose. Nastal čas získat zpět městský stát Alba Longa a nastolit řád. Amulius a Ilia jsou všemi opuštěni a připravují se na poslední, rozhodující bitvu.