Iemos a Wiros se vydávají do lesa, kde se to hemží strašidelnými bytostmi, aby se dostali do Gabie. Ilia pokračuje ve vzdělávání, zatímco Numitor a Silvia se snaží přesvědčit mudrce z města Erta, že jim Amulius lhal.