Domácí kino Sopranů
Bobby a Janice uspořádají ve svém prázdninovém domě divoký flám k Tonyho čtyřicátým sedmým narozeninám. Tonyho akce vedou ke sledování Johnny Sacka a jeho návratu do vězení.