Paul se zdánlivě usmíří s Ally, ale jeho hněv se vrátí v plné síle, když si uvědomí, že Ava udělala něco, co by jí mohlo zničit život. Luke a Jacob se znovu setkávají, ale situace se začíná komplikovat.