Lukeův rodičovský večer a nečekaný příjezd Allyina odcizeného otce přimějí Paula a Ally přehodnotit vše, co si pro Lukea a Avu vysnili, a zjistit, jak daleko jsou kvůli svým dětem ochotni zajít.