Mísíkové a zničit
Rick poskytne rodině návod, jak vyřešit všechny problémy, což mu umožní vyrazit na další dobrodružství. O tom ale tentokrát rozhoduje Morty, kterého už unavují Rickovy bláznivé eskapády.