Rickdesát minut
Komediální seriál sleduje sociopatického geniálního vědce Ricka Sancheze, který žije u rodiny své dcery Beth a v jednom kuse ji i svého zetě Jerryho a vnoučata Summer a Mortyho zapojuje do svých mezigalaktických dobrodružství.