Do Pustiny se vrací policie, aby případ uzavřela. Zdá se, že pro to má všechny potřebné důkazy. Karel je ale přesvědčený, že policisté sledují špatnou stopu. Pochopí, že pokud chce dosáhnout spravedlnosti, musí vzít věci do vlastních rukou.