Policie se dozvídá další informace o Karlovi. Všechno začíná nasvědčovat tomu, že Karel nemluví o Míšině zmizení a dalších událostech toho dne pravdu. Zároveň i Klára nachází nesrovnalosti v tom, co jí Lukáš do teď povídal o sobě i o svém vztahu k Míše.