Gabby a Myrna se připojí k ostatním na záchranné misi a Diane pomáhá týmu tak, jak to umí jen ona - nevědomky. Psanci jsou zahnáni do kouta a stojí před zásadním rozhodnutím - zemřít jako jednotlivci, nebo přežít jako skupina?